Reflektioner från en galen värld.blogg.se

Denna blogg beskriver ett otroligt år med lögner ,orättvisa , munkavel & medicinsk aphartheid Ett historiskt år där människor blir censurerade för att ha en åsikt i ett (förut) demokratiskt land som kommit längst i frågan om mänskliga rättigheter men som jag nu kan säga är ett minne blott! Hur kommer 2022 bli?

Grundlagsändring

(null)

(null)


Igår var det demonstration mot en grundlagsändring som gör att vi lätt kan låsas in om staten behöver det. 

Det är inte klokt!
Folk har ingen aning…
Säger jag något så tycker dom att det bara är dumt och att jag inte vet vad jag pratar om, då jag är konspirationsteoretiker 🙄
Så tragiskt…. 
Detta är sant och kommer att gå igenom. 

Vi demonstrerade igår, för att få fler att vakna. Jag vet att demonstrationen inte ändrar någonting i sig, men för att kunna göra någonting över huvudtaget. Så måste vi bli flera som vet, flera som förstår alvaret så det kan bli någon kraft när vi säger NEJ! 
Det är så lätt att ett nej kan räcka  💁‍♀️
Och det kommer fungera, men inte om vi inte är tillräckligt många tyvärr.. 

Gårdagen var bra men tror inte att folk varken reagerade eller förstod. Så det är trist. 
Vi var inte tillräckligt högljudda, 
men vi som var där, var där och det är starkt och stort!  Det finns iaf några som fortfarande orkar, som fortfarande förstår att det inte är över. 
Jag personligen tror att det kommer bli mycket värre snart.
Det kommer bli brist på mat, för höga kostnader på mat, el brist, för höga bensinkostnaden.. medelklassen kommer krossad lätt. 
Staten kommer se till att det blir "kaos" och att vi snällt kommer att ta emot den hjälp som staten sedan erbjuder.. 
Det lilla vi tacksamt kommer att ta emot.. som då staten och deras likar från början skapat för att få oss kuvade och sedan tacksamma. 
Sååå många kommer bli glad för denna hjälp och inte förstå att det är en taktik för att få lydnad. 
Allt går sakta men säkert, all galenskap går långsamt fram mot normalisering..
Tragiska tider.. 

Strax är det dax för tvångsvaccinering på barn dessutom 😞  
Här står man handfallen och folk VILL detta..
Folk förstår inte att det skadar mer än det gör nytta. Våra nevroulogiska sjukdomar som nu är folksjukdomar, kommer av detta!
Vi ska inte ha detta i våra kroppar!  Vi skadas i  mycket högre grad än vad vi blir hjälpta! 
Allt handlar om medicinsk makt!
Medicinsk förmögenhet!
WHO och alla drivs av dessa pengar.
De har kommit på att alla kan tvingas och det blir en evig penga kassa ko 👌
Vi blir sjukare och behöver mera medicin 💁‍♀️
Perfekt! Win win ❤️ eller??? Är det verkligen vad vi vill!? 
Ja tydligen enligt många…
Så trist att folk inte är mera upplysta, att dom inte vill bli det heller. 

" Herre gud, nyheterna och massmedia berättar ju allt 💁‍♀️ så skönt, varför ta reda på saker själv?? Så onödigt när man kan slippa tänka själv istället 🥰" 

😞😞😞

Det är studier i USA som visar att även dom vill slippa tänka, dom mår bra att bara följa 💁‍♀️, det är lättare. Dom som förut ville slåss för sin rätt…… 

Jag är iaf stolt över att jag inte gett upp ännu.
Iofs har fokus flyttats till att jag får rädda mig själv och mina i första hand, då de andra inte går att rädda.. ännu.. 
Så jag får se till att jag och barnen klarar mig 💁‍♀️göra det nödvändiga inför det .. 


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: