Reflektioner från en galen värld.blogg.se

Denna blogg beskriver ett otroligt år med lögner ,orättvisa , munkavel & medicinsk aphartheid Ett historiskt år där människor blir censurerade för att ha en åsikt i ett (förut) demokratiskt land som kommit längst i frågan om mänskliga rättigheter men som jag nu kan säga är ett minne blott! Hur kommer 2022 bli?

Annan vinkel

(null)

Ofta tycker man jag ser saker från en annan vinkel, fel vinkel.. 
jag är van nu, jag bryr mig inte om det så mycket heller. 
Jag vet att jag har ett stort hjärta, jag vet att jag vill alla stackars själar väl,
De som blir lurade och skadade av sådant som inte skulle behöva vara… 
så arg på denna förskräckliga överdrivna skrämsel på fel saker!
Jag vill ju väcka folk för dom inte ska behöva vara rädda, bli skadade för de litar på fel människor osv. Det är ju det som är grejen!
Men det framstår då som att jag är elak och inte en medmänniska och inte fattar att det är ett krig eller att jag skadar folk med att inte ta sprutor och vilja vara solidarisk, klimatet.. ekonomin.. alla tror jag är galen..suckh.. så tröttsamt. 
Man tänker att "en dag förstår dom"
Tyvärr börjar jag inse att dom nog inte kommer det… 
Även då jag ser att saker jag sagt för längesedan kommer fram i ljuset, men det har dom ju glömt att jag sagt, dom har ändå inte lyssnat för jag ju är "negativ och knäpp" enbart..
Så man får helt enkelt leva och se till att man mår bra i sig själv så man kan sprida glädje och kärlek genom sin egna aura.. 

Fuck the world and its lying shit!!

(null)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: