Reflektioner från en galen värld.blogg.se

Denna blogg beskriver ett otroligt år med lögner ,orättvisa , munkavel & medicinsk aphartheid Ett historiskt år där människor blir censurerade för att ha en åsikt i ett (förut) demokratiskt land som kommit längst i frågan om mänskliga rättigheter men som jag nu kan säga är ett minne blott! Hur kommer 2022 bli?

Låt våra barn vara!!

(null)

Snälla låt åtminstone våra barn vara! ❤️❤️.

Jag får så ont i magen när jag tänker på alla många studier som finns som säger att C- 💉 är farligare än sjukdomen! 
Man blir sjuk av den, förlorar immunförsvaret och även dör av den, men ingen vill se eller höra 💁‍♀️

Jag blir så upprörd när jag hör att i andra länder så kommer inte barnen få gå till skolan utan denna injektion, FORTFARANDE ÄVEN FAST SJUKDOMEN ÄR KLASSAD SOM, 
EJ ALLMÄNFARLIG 🥲 .
Så många barns liv som kommer släckas och förstöras pga man "blundar" eller inte vill inse de fruktansvärda fakta som faktiskt finns i MASSOR av denna dödliga 💉- pandemi! 

Dom sätter upp specialgrupper för att ta reda på varför så många idrottsmän under 35år dör i SADS
"Sudden adult dead syndrome" 
(Folk bara faller ner och dör plötsligt 😳)

1101 personer i världen mellan 1966-2004 har dött från detta.

Men nu bara mellan mars 2021 - mars 2022  PÅ ETT ÅR! har 769 idrottare i världen fått detta ! 

Vad har hänt som inte hör till vanligheten sedan 2021 🤔🤔🤔 Behöver man verkligen fundera två ggr ens på det!!!? 

Nä blir så jäkla arg på att det faktiskt finns folk som verkligen vet att det är dödligt men ENDÅ VÄLJER ATT FORTSÄTTA PUSCHA PÅ OCH ÄVEN GE 💉 TILL BARN OCH VUXNA! 

SKÄMS!! 

Man får enligt mig inte längre säga "jag visste inte’ det är ju nästan omöjligt att inte se detta nu 💁‍♀️! 
HUR KAN MAN INTE SE !!!!!!
Det kan inte finnas någon som inte hört något om att någon sagt något om att det kanske inte är så bra grejor i dessa sprutor🤔 

Hoppas så otroligt mycket att det kommer fram i ljuset innan hösten så detta skadande tar slut! 💔💔

https://www.facebook.com/BenSwannRealityCheck/videos/740153870628533/

https://newsvoice.se/2022/08/stopp-covid-boosters-biverkningar/


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: