Reflektioner från en galen värld.blogg.se

Denna blogg beskriver ett otroligt år med lögner ,orättvisa , munkavel & medicinsk aphartheid Ett historiskt år där människor blir censurerade för att ha en åsikt i ett (förut) demokratiskt land som kommit längst i frågan om mänskliga rättigheter men som jag nu kan säga är ett minne blott! Hur kommer 2022 bli?

Vägen frammåt

 
Jag är vilsen, jag känner inte igen mig. Jag har blivit en färglös person. 
Jag vill ha en grann färg som påvisar liv, skratt, positivet & livslust! 
Även om jag har en mening med att kämpa för friheten och mot tyrannin dom pågår så är den vägen så lätt och så självklar. 
Men min egen väg i mitt liv måste få mer mening. 
Jag bara är och går men kommer ingenstans.. 
Det går inte längre... Det måste bli en ändring,.
Jag vill ha kärlek !
Jag vill ha driv att träna !
Jag vill inte ruttna bort i en soffa utan mening.. 
Nä fyfan!! 
Kan man inte få vara lekfull!!!?? 
 
Lite sol hade varit grymt också 🙄
 
Nä nu får jag ta itu med mig själv och mitt liv! 
 
 
En positiv sak som hände idag var att två personer som tagit injektionen lyssnade på vad jag sa och tyckte det var intressant. 
Och otroligt nog så såg dom att saker och ting nu, inte var logiskt!,
😳😃🙌
Vem hade kunnat tro att fler kanske kan vakna. Men vi får se! 
 
Jag tycker ju att logiken borde vara det som segrar. Men det har jag lärt mig är föga troligt. .. så sorgligt..
 
Men hoppet består..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: