Reflektioner från en galen värld.blogg.se

Denna blogg beskriver ett otroligt år med lögner ,orättvisa , munkavel & medicinsk aphartheid Ett historiskt år där människor blir censurerade för att ha en åsikt i ett (förut) demokratiskt land som kommit längst i frågan om mänskliga rättigheter men som jag nu kan säga är ett minne blott! Hur kommer 2022 bli?

God Jul !! Härliga Jul!

 
 Diamanttavla Tomte Med Lista 50x50 - Leveranstid 1-3 Dagar
 
God jul !!  😃
 
Nu ska det bli en härlig julafton!
Så glad att snön kommit dagen till ära ! 💗
 
Idag är iaf en färglad dag som man kan leva på ett tag! 😃
I mellandagarna ska jag ta tag i mig själv se till att bli :
Stark 
Pigg
Glad 😃
Man behöver den inre styrkan för att klara sig ur mörkret.  
Vi fick veta igår att vi stänger ner jobbet hela Januari, så hoppas att det blir kortvarigt. 
Men med facit i hand så är det väl troligt att det blir samma som förra året.
Sverige ligger ju efter med det som händer i världen. jag vill inte bli deprimerad och soffsittandes denna gång.
Styrka och endorfiner behövs för att orka göra det som behövs om det blir värre innan det blir bättre. 
Vilket jag tror, men vi får se.
 
Så otroligt att hela världen är i en masspsykos och till och med vägrar se sanningen, vägrar att se det även fast dom säger det på vanlig massmedia, fast visst, meningen som dom säger precis efter är tvärtom... 😑
Alla blir förvirrade, vet inte hur de ska göra så de gör det dom hört förut och tror är rätt 
=
Vara solidarisk för andras skull, ta ett lätt nålstik för att:
få vara rätt,
få vara omtyckt 
Få ha ett socialt samband
ha en tillhöighet. 
 
Visst jag förstår, men vad gör denna solidaritet om den är byggt på ett falskt narrativ?
Hur blir det då med detta i slutändan om det kommer fram att man blivit lurad, gjort fel,
Oj har jag bidragit till att någon annan skadats bara för jag ville må bra i min solidaritet!?
Mitt barn! Andras barn! dom kan ha skadats för livet och jag puchade på!
 
Det kan bli ganska nattsvart för dessa personer,
Psykologerna / psykiatrikerna kan få komma tilll att behöva jobba en del.
 
Men det kan hända att just vi i Sverige aldrig kommer fatta att vi gjort något dumt, och att vi till och med tycker att staten gjort ett bra medmänskligt jobb för oss människor... suckh.. 
För om Staten ändrar sitt narrativ och säger att det nu har lyckats och alla kan leva som vanligt igen. 
Just för att resten av världen har krigat och fått folk att fängslas och extremt många förtryckta människor fått lida för att sanningen skulle komma fram.
Så får vi aldrig se det här, det visas inte i Sverige och folk vägrar fortfarande att se något annat än deras lilla fyrkant, och kommer fortfarande tro att staten gjorde oss en tjänst med att rasera småföretag, skuldsätta Sverige och dra av våra pensioner ( JO det är så att det som händer nu inte är gratis, vi betalar såklart med våra skattepengar!!! )
Allt för att Regeringen såg till vårat bästa! Fast allt varit en lögn av gigantiskt mått för att få till en "New World Order" där man sett till att med flit även dödat folk!
Men här går den lilla Svensken och myser helt ovetandes....
(Skönt det kanske, att bara inte veta någonting och må bra iofs ...
Fast jag vill nog hellre veta faktiskt..
Fast det mår man inte bra av,  Ju mindre man vet ju lyckligare kan man nog vara,
om inte livet hinner ikapp trotts allt då....Hm.. )
 
Hoppet finns ändå att världen kan bli sig lik igen. när man hör saker som :
 
Dagens nyhet!!
 
" Ett första dödsfall från Omicron har rapporteats i Texas"
Men att sjukhuset säger att CNN ljuger !!
 
Man får ju tycka lite att just sjukhuset borde veta vilken dödsorsak det var, bättre än CNN 🤔... eller???
 
Det är ändå Underbart,
hoppas fler och fler säger mera sanningar !
Det kan aldrig ta slut om inte sanningen kommer fram!!
 
God jul!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: